მეოთხე დღე
გავეცანი შეფასების განსაზღვრას მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. თუ რა სახის ინფორმაციის მიღება მსურს მოსწავლეებისგან, რომ უკეთესი წარმოდგენა შემექმნას მათ საჭიროებებზე, როგორ შეიძლება ზოგადი და თემატური კითხვების გამოყენება მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრისათვის.
რა ფორმით შევაგროვო მოსწავლეებისგან ინფორმაცია მათი მაღალი დონის უსაზღვრო უნარებისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების ფლობის შესახებ. როგორ გამოვიყენებ შეგროვებულ ინფორმაციას.
არ იყო ინტერნეტი, რის გამოც შეგვექმნა შეფერხება.
რა ფორმით შევაგროვო მოსწავლეებისგან ინფორმაცია მათი მაღალი დონის უსაზღვრო უნარებისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების ფლობის შესახებ. როგორ გამოვიყენებ შეგროვებულ ინფორმაციას.
არ იყო ინტერნეტი, რის გამოც შეგვექმნა შეფერხება.
Комментарии
Отправить комментарий