განვიხილეთ, მოსწავლეთა პროექტების შეფასება. შევიმუშავეთ შეფასების გეგმა და გამოვიყენეთ, პროექტების შეფასების ფორმები ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოდან, ჩვენი თემისთვის განკუთვნილი შემაჯამებელი შეფასების შესაქმნელად, გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს, შევამოწმეთ ნაშრომში შემავალი დოკუმენტები თემის მიზნებთან შესაბამისობის კუთხით. განვიხილეთ, როგორ უნდა შევაფასო მოსწავლის სწავლა, როგორ უნდა ჩავრთო მოსწავლეები შეფასების პროცესში. როგორ გამოვიყენებთ უკუკავშირს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად.
დღეს უფრო გავიღრმავე ცოდნა კითხვების დასმასთან დაკავშირებით, თუ რა უნდა გავითვალისწინოთ კითხვების დასმასთან დაკავშირებით. გავეცანით შეფასების კომპონენტებს და თუ როდის უნდა გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები. ინტერნეტის არ ქონის გამო იყო მცირედი შეფერხებაც.
გავეცანი შეფასების ფორმებს: განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებს, თუ რა არის შეფასების მიზანი, რა მეთოდებია მისაღები მიზნის შესრულებისთვის, რომელი ინსტრუმენტია ყველაზე ეფექტური, როდის გამოვიყენებშეფასების შერჩეულ მეთოდებს და ინსტრუმენტებს, როგორ გამოვიყენებ მიღებულ შედეგებს. იყო ინტერნეტით შეფერხება, რამაც ძალიან შეგვიშალა ხელი.
Комментарии
Отправить комментарий